сряда, 16 май 2012 г.

Наложен качамак със сирене



Продукти за 4 порции:
200 гр царевичен грис
1 ч.л. сол
60 гр краве масло
1 с.л. сладък червен пипер
200 гр бяло саламурено сирене




          Сложете да заври 1,250 л вода. Добавете 1 ч.л. сол и на тънка струйка изсипвайте гриса като бъркате непрекъснато. Дръпнете от огъня, щом се сгъсти и започнат да се пукат големи мехури.
          Пригответе запръжка от маслото и червения пипер. В подходяща тава изсипете половината качамак, полейте с половината запръжка и натрошете половината сирене. Отгоре покрийте с останалия качамак и сирене, полейте със запръжката.
          Запечете качамака за 15 мин в предварително загрята фурна. Извадете, охладете леко и сервирайте топъл, нарязан на парчета.






11 коментара:

  1. точно ей така много го харесвам.
    Мммммного апетитна снимка!

    ОтговорИзтриване
  2. Чак тук ми ухае,страхотен качамак,Мариетка!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. мм, Мариет, страхотна рецепта и представяне. Мн ми харесват снимките

    ОтговорИзтриване
  4. Изкуши ме да си опитам, много го обичам приготвен точно по този начин, Мариета! Прекрасни снимки! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много обичам качамак, а не съм яла от цяла вечност! Твоят изглежда страхотно! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Обожавам качамак ,а твоя изглежда неустоим.
    Хубава и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
  7. Една абсолютна класика Марианка, но толкова вкуснааа

    ОтговорИзтриване
  8. Само веднъж съм опитвала качамак, но много ми хареса! А и след тези снимки как да не си го приготвя :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Наистина изглежда страхотно и със сигурност е много вкусен. Сготвих качамак следвайки тези инстеукции на остров ISLE OF MAN. Приятелите ми тук го опитаха и им хареса много. Много благодаря.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че качамъкът е харесал на Вас и Вашите приятели! Поздрави и пожелания за хубави априлски дни!

      Изтриване
  10. Чудесна рецепта,невероятен вкус☺Благодаря

    ОтговорИзтриване