неделя, 15 юли 2012 г.

Торта за кръщене "Бебе със зайче"

          Дойде ред и малката Сияна да си има ангел-хранител. За нейното кръщене естествено, че щеше да има и торта. За жалост нямаше как аз да направя самата торта, затова поех само украсата. Единственото желание на майка й беше да има четирилистни детелинки и калинки за късмет. Останалото остави на мен.
          Хвърлих едно око на тортите за такъв повод и честно казано визията с огромните свещи и библии не ми допадна - някак не ми се струва в духа на православието...затова веднага ги отхвърлих и бързо "узрях" за идеята - помните ли гоблена, който уших и подарих за питката на Сияна - "Мой зайчик" - е, ето това щеше да е украсата на тортата.







          Много е трудно да правиш фигурки за украса, без да си правил самата торта - нито знаеш реалните размери, нито качеството на изработката. Със свито сърце рано сутринта отидох на място в ресторанта да я украся и се оказах права - неравна повърхност, някакво подобие на вълнообразен борд и невъзможно оклепана подложка. И най-големия проблем - конденз, ужас.
          Изрязах борда, измих подложката и подредих цветчетата /добре, че това с борда го бях предвидила/. Влязоха точно до последното, ура! Подредих и останалите елементи от украсата. Щеше ми се да дъствам цялата торта в перлен блясък, но при този конденз нямаше как. Затова на най-проблемните места се опитах небрежно да разхвърям перли, та поне малко да поскрият това, което веднага ми се набиваше в очи.
          Смятам, че при това положение на нещата все пак се получи, мисля, доста нежна торта. Надявам се всички да я харесат след малко.








Честито Свето кръщение, малка Сияна! Бъди много здрава, щастлива и обичана!

Весел празник на мама Ирена, тати Борислав
и всички близки!



9 коментара:

  1. Разкошна торта, много нежна! Да е жива и здрава малката Сияна.

    ОтговорИзтриване
  2. Ети, станала е чудесна!
    Поздравления!
    Хубав и прохладен ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Мариета такъв изкусен майстор си вече ,че човек даже не може да намери една мъъъничка забележка за направеното.
    Нежна и красива е тортата а бебчето е направо като истинско.
    Прохладен след обяд !

    ОтговорИзтриване
  4. оо, мариет, истинско изкуство е това, браво

    ОтговорИзтриване
  5. Разкошна е украсата и крайния резултата е великолепен! Много нежна и ефектна! Поздравления за теб и честит празник на Сияна!

    ОтговорИзтриване
  6. Да е жива и здрава малката принцеса Сияна! Да е свято името и´!

    Прекрасна и много нежна е украсата, Ети! Както винаги си ни показала истинско изкуство. Наистина е много трудно да се довършва сладкиш, който не си правила ти лично, но както винаги си се справила блестящо. Сигурна съм, че всички много са харесали тортата.
    :hugs: :kisses:

    ОтговорИзтриване
  7. Много нежна и красива торта! Сътворила си нещо прекрасно! Да е жива и здрава малката Сияна! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  9. Деси, Дани, Зиче, Сол, Канди, Вени, Габи - благодаря ви от сърце както за милите коментари за тортата, така и за прекрасните пожелания за малката Симона! Сигурна съм, че тя ще едно много щастливо дете, защото виждам обичта, с която е обградена! за мен е огромно щастие да съм част от нейния празник.
    Хубав утрешен ден ви желая!

    ОтговорИзтриване